Всім у добру путь...

07.04.16

Пощастило побувати у мальовничих гірських Карпатах

Автор: Чорна Ксенія

 Кожен з нас полюбляє подорожі. Це завжди надихає на нові почуття, емоції та відкриття.
  Особливо мені подобається подорожувати місцями, які можуть повною мірою розкрити усю красу та дивовижність нашої рідної країни,нашої землі! Цього разу мені та моїм шкільним друзям пощастило побувати у мальовничих гірських Карпатах, привітному Львові та відвідати затишне місто Мукачеве.

   Напередодні нашої поїздки, у мене було радісне передчуття того, що нас очікує. Мені хотілося швидше поринути у цю дивовижну казкову атмосферу. Дорога до Карпат виявилася досить далекою,але за цей час ми із друзями вже встигли обговорити усі наші плани та сподівання від подорожі. Коли ми прибули до нашого затишного будинку, розклали речі та поселилися в кімнати, я відчувала себе дуже втомленою, але неймовірно щасливою! Бо нас так привітно зустріли тутешні мешканці, в очах котрих я бачила стільки щирості та доброзичливості! Наступного дня ми, разом із нашим вчителем та екскурсоводом, направилися на прогулянку для того, щоб оглянути наймальовничіші місця українських Карпат. Ми бачили, як біжить струмочок чистої, джерельної води, як стікає вона стрімким потоком з водоспаду,чули дзвінкі співи птахів,підіймалися на вершини гір, відчували той неперевершено чистий, свіжий гірський подих вітру,що пронизаний карпатськими травами та справжньою українською природою. Із кожним подихом мені хотілося жити! Кожен куточок того краю мені хотілося залишити у своєму серці назавжди,бо від тієї краси просто тамувало подих!

   Наступним містом, яке викликало у мене дуже багато емоцій, було місто Мукачеве. Спершу ми відвідали старовинний замок Паланок. Це цікаве та історично відоме місце, унікальний зразок середньовічної фортифікаційної архітектури, з поєднанням різних стилів. Також ми відвідали саме місто. Воно досить невелике, але сповнене затишних кав`ярень, цікавих місць для відпочинку та прогулянок із друзями або сім`єю.

   Дорогою додому ми відвідали ще одне, на мою думку, найкрасивіше місто нашої України – місто Львів. Я б назвала його живим серцем України! Ми побували у наймальовничыших історичних місцях Львова, площі Ринок із її міською Ратушею, пахощами свіжо змеленої кави, столиками на вулицях коло кав`ярень, бруківкою габсбурзьких часів та старорадянським дзеленчанням трамваїв . Усе це навіювало дивовижні почуття затишку та справжнього щастя! Ці привітні люди, зимова атмосфера та новорічні українські пісні залишаться у моєму серці на все життя! 
   Нам дуже не хотілося залишати ці мальовничі краї, але ми, сповнені емоцій та нових відчуттів, попрямували до рідних країв Запоріжжя. Дорогою додому ми обговорювали, що нам сподобалося найбільше, роздивлялися фотографії та сувеніри, які ми придбали у тих місцях. Сподіваюся, що мені пощастить ще раз поринути у ці краї та повною мірою насолодитися ними!













Немає коментарів:

Дописати коментар