Всім у добру путь...

30.09.16

У погоні за американською мрією…

Джерело: ЗОШ№23
Автор: Мирченко Аліна

Навчаючись у дев’ятому класі звичайної загальноосвітньої школи, я навіть не могла уявити, що матиму змогу поїхати на навчання у країну можливостей – Сполучені Штати Америки (США). Але завдяки програміFLEX, я отримала можливість не лише побачити такий великий світ, а й розширити світобачення, здобути другу родину та безліч друзів на іншому куточку планети.
Десятий клас я провела далеко від рідного Запоріжжя – у місті Паско, що на південному сході штату Вашингтон. Там я проживала у великій дружній родині, що складалася з мами, тата, трьох братів та двох сестричок. Та, незважаючи на те, що я звикла бути єдиною дитиною у родині, я знайшла спільну мову із кожним членом сім’ї та стала її невід’ємною частинкою. Навчалася я у Pasco High School,що налічує близько 3000 учнів лише з 9 по 12 клас. Я отримала незабутню можливість бути частиною театрального гуртка і брати участь у цілих двох виставах! Також протягом року я відвідала одне із найбільших міст США – Сіетл, штат Айдахо та Орегон, подорожувала штатом Вашингтон, була у горах та на узбережжі Тихого океану. Загалом, незважаючи на всі труднощі, які мені довелося подолати, це був один із найяскравіших років у моєму житті і, я впевнена, що після такого досвіду мені відкрилося безліч можливостей. Тож тепер я готова з честю закінчити свою рідну школу і поринути у ще більшу подорож у доросле життя, а рік, проведений в Америці, ще більше закріпив мою впевненість у своїх силах та довів, що мрії здійснюються…

Корисні посилання:

Програма FLEX Україна (офіційна група)




 Планетарій 

 Американскі горки


 Повернення до України і зустріч з мамою



Немає коментарів:

Дописати коментар